Pivo: Co si dát k pití příště - Průvodce pivními styly přehled

Pivo: Co si dát k pití příště - Průvodce pivními styly
https://www.databazeknih.cz/img/books/27_/271672/bmid_pivo-co-si-dat-k-piti-priste-pruvod-jYB-271672.jpg 3 3 3

V posledních letech dochází nejen v České republice k nebývalému rozmachu malých řemeslných pivovarů a s rostoucím zájmem o pivo přichází neuvěřitelná záplava komentářů, knih, článků, časopisů a internetových stránek. Všechna tato média se trumfují, která z nich vás – obyčejného milovníka piva – nejlépe přesvědčí, abyste si v nich listovali nebo jimi brouzdali na internetu. Naše kniha je postavena na poněkud zjednodušeném, byť seriózním postoji. Chce svého čtenáře informovat, ne však zahltit. Je spíše průvodcem, který se nesnaží za každou cenu pochlebovat. Svými řádky zaplňuje pečlivě a zároveň výstižně určité vakuum informací týkající se nepřeberného množství pivních stylů z celého světa. Na úvodních stránkách knihy naleznete speciální tabulku, ve které je pole země původu seřazena devadesátka pivních stylů. Tato Pivní výběropedie vám pomůže se snadnou orientací a díky ní si budete moci najít své další pivo: belgická pšeničná piva, německé ležáky, aley z Velké Británie a Irska, piva americká i vybrané unikátní pivní hybridy – vzrušující nové kreace, které se vymykají tradičním kategoriím.... celý text

Literatura naučná Encyklopedie
Vydáno: , Volvox Globator
Originální název:

Beer Select-O-Pedia, 2014


více info...

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Pivo: Co si dát k pití příště - Průvodce pivními styly. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Pivo: Co si dát k pití příště - Průvodce pivními styly v seznamech

v Přečtených3x
ve Čtenářské výzvě1x
v Knihotéce5x

Štítky knihy

pivo pivovary, pivovarnictví

Autorovy knížky

2015  67%Pivo: Co si dát k pití příště - Průvodce pivními styly
Skrýt reklamy