Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 přehled

nehodnoceno
Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157339/bmid_politicky-marketing-a-ceske-politic-Fse-157339.jpg 0 0 0

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 v seznamech

v Přečtených1x
v Chystám se číst1x

Autorovy další knížky

Anna Matušková
česká, 1978
2012  90%Teorie a metody politického marketingu
2007  80%Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006
2010  0%Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006