Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 přehled
Anna Matušková
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2012 | Teorie a metody politického marketingu |
2007 | Volby do Poslanecké sněmovny v roce 2006 |
2010 | Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 |