Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 přehled
Anna Matušková
nehodnoceno
![Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006](https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157339/bmid_politicky-marketing-a-ceske-politic-Fse-157339.jpg?v=1574419087)
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006. Přihlašte se a napište ho.
Komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Politický marketing a české politické strany: Volební kampaně v roce 2006 v seznamech
v Přečtených | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy další knížky
2012 | ![]() |
2007 | ![]() |
2010 | ![]() |