Teorie a metody politického marketingu přehled

Teorie a metody politického marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157326/teorie-a-metody-politickeho-marketingu-157326.jpg 5 2 2

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Teorie a metody politického marketingu. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Teorie a metody politického marketingu v seznamech

v Přečtených2x
v Chci si koupit1x

Autoři knihy

Otto Eibl
česká, 1981
Roman Chytilek
česká, 1976
Anna Matušková
česká, 1978