Teorie a metody politického marketingu vydání
Otto Eibl , Roman Chytilek , Anna Matušková
![Teorie a metody politického marketingu Teorie a metody politického marketingu](https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157326/teorie-a-metody-politickeho-marketingu-157326.jpg?v=1365188313)
První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.... celý text
Vydání dle jazyka (1)
![Teorie a metody politického marketingu Teorie a metody politického marketingu](https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157326/teorie-a-metody-politickeho-marketingu-157326.jpg?v=1365188313)
Teorie a metody politického marketingu
2012,
Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK)