Teorie a metody politického marketingu bazar

Teorie a metody politického marketingu
https://www.databazeknih.cz/img/books/15_/157326/teorie-a-metody-politickeho-marketingu-157326.jpg 5 2 2

První ucelená publikace poskytující vyčerpávající přehled o nejrelevantnějších konceptech politického marketingu. Čtenář se ve třech tematických blocích seznamuje s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Své si tedy v knize najdou jak studenti politického marketingu, tak odborníci, kteří jsou s praktickou stránkou disciplíny v každodenním kontaktu.... celý text

Bazar (0)

Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Autoři knihy

Otto Eibl
česká, 1981
Roman Chytilek
česká, 1976
Anna Matušková
česká, 1978