Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání přehled
Jakub Pivarč
Nová publikace Dr. Pivarče je zaměřena na výzkum žákovských prekoncepcí o mentálním postižení. Představuje v ní komplexní výsledky toho, jak intaktní žáci ve věku 10 – 15 let nahlíží na jedince s mentálním postižením, především pak poukazuje na jejich představy, znalosti a postoje. Kniha je de facto prvním uceleným monografickým přehledem na toto téma v České republice. Odborná monografie je také zajímavým a významným příspěvkem pro teorii a výzkum v oblasti inkluzivního vzdělávání a zejména edukace žáků, kteří se ocitají ve stále ještě „normativně pojatém“ systému českého školství na okraji zájmu nebo zcela vyloučeni z hlavního proudu vzdělávání.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání v seznamech
v Knihotéce | 1x |
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2020 | Domácí vzdělávání |
2019 | Žáci-cizinci ve školní třídě |
2017 | Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání |