John Williams cítil, že je něco jinak, že nejsou jako jiná dvojice otec a syn. Jejich svět byl prostě jiný, a ani oni, ani jejich rodina nevěděli proč. Dlouhou dobu jim dokonce i lékaři tvrdili, že je všechno v pořádku, ... více
Za dverami číha život 2017, Mária Blšáková
Je toľko vecí, ktoré sa nám javia ako zázrak. Dospievanie, zamilovanosť, prvý bozk. No až v tehotenstve väčšina z nás žien dospeje k poznaniu, že najväčším životným zázrakom je dieťa. Telo z nášho tela, človiečik, ktorý ... více
Byly to naše děti - O fenoménu lásky a sounáležitosti k rodičům a jejich dětem s mentálním postižením v každodennosti to 2016, Monika Mužáková
Monografie - vědecká studie věnovaná problematice postižených dětí jejich rodičů během totality. více
Odlišnost jako dar: Děti s mentálním postižením a zápasy jejich rodičů v době totality 2019, Monika Mužáková
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Dítě s mentálním postižením a podpora jeho vývoje 2014, Barbora Bazalová
Kniha představuje aktuální teoretické poznatky o problematice mentálního postižení doplněné výsledky realizovaných výzkumů a zkušeností z praxe. Má pomoci především rodičům dětí s mentálním postižením zorientovat se v pr... více
Dítě s mentálním postižením ve škole 2011, Pavel Zikl
Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dě... více
Mentálně postižené dítě v rodině 1987, Zdeňka Marková
Obsah: Zkušenosti s výchovou mentálně postiženého dítěte-Místo radosti bolest, Těžké rozhodování, Konečně rozhodnuto, Soucit nebo láska, Zdravotní péče o dítě s Downovým syndromem, Výchova začíná už od prvního dne, Jak d... více
Dítě s mentálním postižením ve škole 2011, Pavel Zikl
Monografie se komplexně zabývá edukací dětí s mentálním postižením, individuálními zvláštnostmi těchto dětí a věnuje se rovněž diagnostice, poradenství a možnostem sociální integrace, zahrnuta jsou i témata komunikace dě... více
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt 2018, Jan Viktorin
Předkládaná monografie se zabývá analýzou podpůrných opatření u žáků s lehkým mentálním postižením v inkluzivním prostředí základních škol v Břeclavi. Teoretická část práce je rozčleněna do dvou kapitol. Zaměřuje se na o... více
Motorika dětí s lehkým mentálním postižením 2022, Pavel Zikl
Vzdělávání dětí s lehkým mentálním postižením, jejich inkluze či umisťování ve speciálních školách nebo otázky obsahu učiva jsou hojně diskutovaná témata. Tato publikace je zaměřena na motorické dovednosti, které jsou je... více
Rozvíjanie reči mentálne retardovaných detí raného a predškolského veku 1995, Viktor Lechta
Narušená komunikačná schopnosť mentálne retardovaných detí má svoju špecifickú etiológiu, špecifickú symptomatológiu a metódy starostlivosti o reč takto postihnutých detí majú tiež svoje výrazné osobitosti. V našej práci... více
Úvod do didaktiky aplikovaných pohybových aktivit žáků s mentálním postižením 2013, Ondřej Ješina
Kniha Úvod do didaktiky aplikovaných pohybových aktivit osob s mentálním postižením, poruchami autistického spektra a duševním onemocněním představuje jen jeden dílek do mozaiky odborných knih vydaných v oblasti aplikova... více
Cvičíme s mentálně postiženými dětmi 1977, Marie Černá
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Psychologie mentálně zaostalého žáka 1986, S. J. Rubinštejnová
Obecné otázky psychologie ment. zaost. dátěte, zvláštnosti poznávacích procesů, zvláštnosti utváření osobnosti. více
Poznatky o žákovských prekoncepcích mentálního postižení v kontextu proměny paradigmatu současného vzdělávání 2017, Jakub Pivarč
Nová publikace Dr. Pivarče je zaměřena na výzkum žákovských prekoncepcí o mentálním postižení. Představuje v ní komplexní výsledky toho, jak intaktní žáci ve věku 10 – 15 let nahlíží na jedince s mentálním postižením, př... více
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách 2020, Jan Viktorin
Monografie analyzuje úroveň percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni základních škol. více
Katalog podpůrných opatření dílčí část pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení 2020, Milan Valenta
Katalog podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu mentálního postižení nebo oslabení kognitivního výkonu: dílčí část. více
Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením 2021, Jan Viktorin
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Komplexní systém vzdělávání dětí, mládeže a dospělých s těžším mentálním postižením 1995, Iva Švarcová
Popis knihy není zatím k dispozici. více
Rozvoj komunikační kompetence žáků s lehkým mentálním postižením 2013, Eva Zezulková
Popis knihy není zatím k dispozici. více