Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách přehled
Jan Viktorin
Nehodnoceno
Monografie analyzuje úroveň percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni základních škol.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Štítky knihy
speciální pedagogika pedagogický výzkum integrovaná výchova a vzdělávání základní školy děti s mentálním postižením podpůrná opatření ve vzděláváníAutorovy další knížky
2018 | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt |
2021 | Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením |
2020 | Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách |