Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách bazar
Jan Viktorin
nehodnoceno
Monografie analyzuje úroveň percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni základních škol.
Bazar (0)
Zatím zde není žádný nabídkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.
Štítky knihy
speciální pedagogika pedagogický výzkum integrovaná výchova a vzdělávání základní školy děti s mentálním postižením podpůrná opatření ve vzdělávání
Autorovy další knížky
2018 | Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách - výzkumný projekt |
2021 | Inkluzivní vzdělávání a speciálněpedagogická podpora žáků s lehkým mentálním postižením |
2020 | Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků s lehkým mentálním postižením na základních školách |