Psychologie reklamy přehled
Růžena Komárková , Jitka Vysekalová
Psychologie reklamy - účinnost reklamy, erotické prvky, motiv strachu, působení barev
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Psychologie reklamy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Psychologie reklamy v seznamech
v Právě čtených | 2x |
v Přečtených | 15x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 10x |
v Chystám se číst | 12x |
v Chci si koupit | 4x |
v dalších seznamech | 1x |
Na našem trhu je to zcela ojedinělá publikace, která má a bude mít stále své místo v knihovničce každého zajímajícího se o lidské ovlivňování, marketing apod. Kapitoly jsou věnovány jak motivaci a různým teoriím motivace, tak více praktickým stránkám věci: emoce v reklamě a jak na nás působí, na co si dát pozor, další faktory ovlivňující to, zda se reklama bude líbit či nikoliv a hlavně příklady konkrétních reklamních spotů a jejich analýza.