Public relations jako ovlivňování mínění přehled

Public relations jako ovlivňování mínění
https://www.databazeknih.cz/img/books/10_/109239/bmid_public-relations-jako-ovlivnovani-m-bf5-109239.jpg 4 6 6

Nové, rozšířené vydání ojedinělé příručky je určeno všem zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a public relations (PR), zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším osobám, které musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Publikace nemá svou šíří zpracování tématu a komplexním pohledem na problematiku na českém trhu konkurenci. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Napříč celou knihou jsou pak doplněny nové příklady, prohloubena argumentace a rozšířen kontext. Kniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, de finuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Public relations jako ovlivňování mínění. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (2)

Dangel
17.07.2012 4 z 5

Velmi dobře zpracované téma. Plynule se čte. Text neobsahuje tolik odborných výrazů, takže i "laik" pochopí. Velmi se mi líbí různé příklady nebo poznámky (Z vlastní praxe autora atd.)

sasafx
24.04.2012

Dobrý den,
je kniha k dispozici a pokud ano, kolik stojí?
Alexandra


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Public relations jako ovlivňování mínění v seznamech

v Přečtených11x
v Knihotéce4x
v Chystám se číst5x
v Chci si koupit1x