Public relations jako ovlivňování mínění přehled
Jozef B. Ftorek
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Public relations jako ovlivňování mínění. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Public relations jako ovlivňování mínění v seznamech
v Přečtených | 11x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 5x |
v Chci si koupit | 1x |
Autorovy další knížky
2017 | Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války |
2006 | Public relations jako ovlivňování mínění |
2010 | Public relations a politika |
Velmi dobře zpracované téma. Plynule se čte. Text neobsahuje tolik odborných výrazů, takže i "laik" pochopí. Velmi se mi líbí různé příklady nebo poznámky (Z vlastní praxe autora atd.)