Public relations jako ovlivňování mínění vydání
Jozef B. Ftorek
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Vydání (4)
Public relations jako ovlivňování mínění
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-3926-7Public relations jako ovlivňování mínění
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7638-5 , 978-80-247-7639-2Public relations jako ovlivňování mínění
2009, Grada
ISBN: 978-80-247-2678-6Public relations jako ovlivňování mínění
2006, Grada
ISBN: 978-80-247-1903-0Autorovy další knížky
2017 | Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války |
2006 | Public relations jako ovlivňování mínění |
2010 | Public relations a politika |