Public relations jako ovlivňování mínění vydání
Jozef B. Ftorek
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a...
Vydání (4)
Public relations jako ovlivňování mínění
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-3926-7Public relations jako ovlivňování mínění
2012, Grada
ISBN: 978-80-247-7638-5 , 978-80-247-7639-2Public relations jako ovlivňování mínění
2009, Grada
ISBN: 978-80-247-2678-6Public relations jako ovlivňování mínění
2006, Grada
ISBN: 978-80-247-1903-0Autorovy další knížky
2017 | Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války |
2006 | Public relations jako ovlivňování mínění |
2010 | Public relations a politika |