Public relations jako ovlivňování mínění hodnocení
Jozef B. Ftorek
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214738/mid_public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-214738.jpg
4
6
6
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a...
5 |
|
1 x |
4 |
|
4 x |
3 |
|
1 x |
2 |
|
0 x |
1 |
|
0 x |
|
0 x |
Hodnocení knihy Public relations jako ovlivňování mínění: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).
Autorovy další knížky
2017 | Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války |
2006 | Public relations jako ovlivňování mínění |
2010 | Public relations a politika |