Public relations jako ovlivňování mínění hodnocení

Public relations jako ovlivňování mínění
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214738/mid_public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-214738.jpg 4 6 6

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a...

5
1 x
4
4 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
0 x

Hodnocení knihy Public relations jako ovlivňování mínění: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6

Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení v grafu nahoře, se všemi hodnotícími níže. Ti, jejichž hodnocení se zatím nezapočítává, mají za svou přezídvkou označení (n).