Public relations jako ovlivňování mínění tempo & emoce
Jozef B. Ftorek
https://www.databazeknih.cz/img/books/21_/214738/mid_public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-214738.jpg
4
6
6
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a...
Tempo čtení (1x)
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
100 % | |
pomalé |
|
0 % |
Emoce z knihy (2x)
zvědavost |
|
50 % | |
inspirace |
|
50 % |
Autorovy další knížky
2017 | Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války |
2006 | Public relations jako ovlivňování mínění |
2010 | Public relations a politika |