Public relations jako ovlivňování mínění zajímavosti
Jozef B. Ftorek
![Public relations jako ovlivňování mínění Public relations jako ovlivňování mínění](https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg?v=1373553694)
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text
Zajímavosti
Zatím zde není žádná zajímavost.
Autorovy další knížky
2017 | ![]() |
2006 | ![]() |
2010 | ![]() |