Public relations jako ovlivňování mínění bazar

Public relations jako ovlivňování mínění
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg 4 6 6

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text

Bazar (1)

Zatím zde není žádný poptávkový inzerát.
Když se přihlásite, můžete vložit poptávkový inzerát.


Public relations jako ovlivňování mínění dohodou

Autorovy další knížky

Jozef B. Ftorek
česká, 1973
2017  76%Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války
2006  80%Public relations jako ovlivňování mínění
2010  90%Public relations a politika
Skrýt reklamy