Public relations jako ovlivňování mínění hodnocení

Public relations jako ovlivňování mínění
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg 4 6 6

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text

5
1 x
4
4 x
3
1 x
2
0 x
1
0 x
odpad  
0 x

Hodnocení knihy Public relations jako ovlivňování mínění: 80 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 6


Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.

Autorovy další knížky

Jozef B. Ftorek
česká, 1973
2017  76%Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války
2006  80%Public relations jako ovlivňování mínění
2010  90%Public relations a politika
Skrýt reklamy