Public relations jako ovlivňování mínění tempo & emoce

Public relations jako ovlivňování mínění
https://www.databazeknih.cz/img/books/16_/169627/public-relations-jako-ovlivnovani-mineni-169627.jpg 4 6 6

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo vzdělávání, a zahrnuje tak mnohé kulturní, zejména masmediální výstupy: film, zpravodajství, publicistiku, reklamu i propagandu v jejím tradičním pojetí, tzn. jako manipulaci médii za účelem získání společenské kontroly. Kniha je určena nejen pracovníkům firemního PR a marketingu a pracovníkům PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. ... celý text


Upravit

Tempo čtení (1x)

rychlé
0 %
střední
100 %
pomalé
0 %

Emoce z knihy (2x)

inspirace
50 %
zvědavost
50 %

Autorovy další knížky

Jozef B. Ftorek
česká, 1973
2017  76%Manipulace a propaganda: na pozadí současné informační války
2006  80%Public relations jako ovlivňování mínění
2010  90%Public relations a politika