Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé přehled
Kateřina Vlčková , Kateřina Lojdová , Petr Květon
Úspěšnost v řízení třídy je jedním z faktorů, které u začínajících učitelů rozhodují o tom, zda setrvají v profesi, a u zkušenějších učitelů o jejich spokojenosti s profesí. Začínající učitelé se často cítí na řízení třídy studiem nepřipraveni, a to i přes to, že absolvují praxe na školách. Není-li však učitel s to řídit úspěšně třídu, nevytváří podmínky pro efektivní učení žáků. Cílem monografie je přispět k poznání řízení třídy u studentů učitelství a u jejich provázejících učitelů při výuce na druhém stupni základní školy. Řízení třídy jsme zkoumali pomocí pozorování, rozhovorů a dotazníků a sledovali jej z hlediska chování žáků, vedení výuky, reaktivních i proaktivních strategií. Výsledky ukazují také vztah mezi osobnostní charakteristikou potřeby kognitivního uzavření a řízením třídy.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé v seznamech
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
pedagogika studenti učitelé, učitelky management kognitivní vědy pro učitele a učitelky základní školy