Populární knihy
Nové komentáře u knih Petr Květon
Hraní videoher v dětství a dospívání
„Knížka je poměrně tenká a mé očekávání se od výsledku poměrně lišilo.
Velkou část se autor věnuje souvislosti agresivity a hraním videoher. Nutno podoknout, že je to asi z tématu videoher asi nejdiskutovanější a nejomílanější otázka, jako jejím zrcadlem budiž tato kniha (cca 64 stránek je věnováno agresivitě a videohrám - několika studiím, které jsou často na můj vkus až moc dopodrobna popsány a tím lehce mohou snižovat pozornost).
Dále se autor stručně věnuje závislostem a hraním videoher (prakticky pár stránek), pozitivním aspektům hraní videoher (zajímavá, leč velmi krátká kapitola), esportu a hraní her v rodinném kontextu.
Ta první a "nejobjemnější" část knihy trochu zkazila celkový dojem: ano, vztah hraní akčních her a násilí je hodně diskutované téma, ve kterém se často na základě studií dozvídáme spíše rozporuplné výsledky, ale myslím že tady to nebylo moc na místě.
Co se týče stylu psaní - kniha je psaná odborným jazykem (pro laiky může být hodně pojmů neznámých) a místy připomíná tak trochu výtah z nějaké učebnice.
Jako knížka mě docela i bavila, ale jak říkám - to nerovnoměrné rozložení kapitol mě docela překvapilo, čekala jsem, že to bude pestřejší.“... celý text
— hu_87
Hraní videoher v dětství a dospívání
„Kniha určená více méně pro výzkumníky, ne pro laiky či rodiče doufající v rady, jak jednat s dětmi v souvislosti s hrami. I jako vědecká práce na mě však působila jako nafouknutá a nijak povedená diplomka. Zvlášť když závěry nejrůznějších výzkumů, které prezentuje, nedávají jednoznačné odpovědi (za což samozřejmě autor nemůže).“... celý text
— Gaudericus
Petr Květon knihy
2020 | Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé |
2020 | Hraní videoher v dětství a dospívání |
2011 | Testování v psychologii |
Štítky z knih
pedagogika studenti učitelé, učitelky, pedagogové management kognitivní vědy počítačové hry pro učitele a učitelky videohry počítače a zdraví základní školy
Květon je 0x v oblíbených.