Škola srdce(m) přehled
Godi Keller
Základem jakékoliv pedagogiky je otázka, jak se mohu naučit porozumět člověku a jeho vývoji během školní docházky. Pokládání si této otázky není překvapivě vůbec samozřejmé. Nejsou snad děti těmi bytostmi, se kterými a pro které máme pracovat? Není tedy nezbytné vědět, jak se vyvíjejí, znát zákonitosti jejich vývoje, jak jsou osmileté děti odlišné od desetiletých nebo čtrnáctiletých? Cožpak nejsou tyto znalosti zásadní? Není snad důležité vědět, jaké výzvy a podněty vyžadují a jakou potřebují pomoc v každé věkové fázi? Tuto knihu autor napsal s myšlenkou na všechny, kterým není jedno, jakou školu jejich děti navštěvují, původně ale především na ty rodiče, kteří se rozhodli zapsat své děti na waldorfskou školu nebo kteří o tom uvažují. Je ale určena komukoliv, koho zajímá, co vlastně školství dle Rudolfa Steinera je. Doufám a věřím, že tato kniha bude zajímavá pro všechny a že si v ní každý najde něco, co ho zaujme a osloví, i když třeba waldorfská škola nebude volbou pro jeho děti.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Škola srdce(m). Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Škola srdce(m) v seznamech
v Přečtených | 8x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 2x |
v Chci si koupit | 1x |
v dalších seznamech | 6x |
Štítky knihy
učitelé, učitelky školství puberta vyučovací metody waldorfská pedagogika rodiče a děti
Četla jsem jako člověk bez vlastních pedagogických zkušeností a nevím, jestli to nebylo na škodu. Některým pasážím jsem totiž příliš nerozuměla, měla jsem pocit, že je něco "ztraceno v překladu," převažovaly komplikované teoretické části nad konkrétními zkušenostmi autora. Hodnotím knihu jako hůře stravitelnou, čitelnou. Zajímavé pro mě byly kapitoly o školní zralosti, pubertě a vztahu školy s rodiči. A dozvěděla jsem se, proč v synově školce nemají látkoví skřítkové pusinky :) Hodnotím průměrně, ale netvrdím, že jsem byla správná cílová skupina.