Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 přehled

Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989
https://www.databazeknih.cz/img/books/50_/508536/bmid_spotrebni-imaginace-statniho-social-xqQ-508536.jpg 5 1 1

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989. Přihlašte se a napište ho.


Nové komentáře (1)

Vidlička
30.06.2023 5 z 5

Nádherná, vyčerpávajícími informacemi z oboru nabitá publikace přetékající fotografiemi.


Související novinky (1)

Kniha dvou cest, Dotek jako led a další knižní novinky (6. týden)

05.02.2023


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 v seznamech

v Přečtených2x
v Mé knihovně2x
v Chystám se číst16x
v Chci si koupit11x
v dalších seznamech1x