Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 přehled
Lucie Česálková , Marta Sylvestrová , Ondřej Táborský , Ondřej Dufek
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace komunistické diktatury přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (1)
Související novinky (1)
Kniha dvou cest, Dotek jako led a další knižní novinky (6. týden)
05.02.2023
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Spotřební imaginace státního socialismu: Reklama v Československu 1948—1989 v seznamech
v Přečtených | 2x |
v Mé knihovně | 2x |
v Chystám se číst | 16x |
v Chci si koupit | 11x |
v dalších seznamech | 1x |
Štítky knihy
Československo konzumní společnost reklama a propagace retro rok 1948-1989 reklamní průmyslAutoři knihy
česká, 1983 Marta Sylvestrová
česká, 1955 Ondřej Táborský
česká, 1981 Ondřej Dufek
česká, 1986
Nádherná, vyčerpávajícími informacemi z oboru nabitá publikace přetékající fotografiemi.