Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky přehled
Grant Leboff
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2011 , Management PressOriginální název:
Sticky marketing, 2011
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky v seznamech
v Přečtených | 4x |
v Knihotéce | 1x |
v Chystám se číst | 1x |
Autorovy knížky
2011 | Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky |