Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky hodnocení
Grant Leboff
Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2011 , Management PressOriginální název:
Sticky marketing, 2011
více info...
5 |
|
0 x |
4 |
|
0 x |
3 |
|
0 x |
2 |
|
2 x |
1 |
|
0 x |
ztráta času |
|
0 x |
Hodnocení knihy Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky: 40 %
Počet hvězdičkových hodnocení: 2
Každý uživatel musí ohodnotit alespoň 20 knih, aby se jeho hodnocení začalo započítávat do výsledného hodnocení. Z toho důvodu se může lišit počet započítaných hodnocení ve statistice nahoře, se všemi hodnotícími níže.