Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky recenze

Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky
https://www.databazeknih.cz/img/books/17_/177209/sticky-marketing-jak-zaujmout-ziskat-a-udrzet-si-zakazniky-177209.jpg 2 2 2

Kniha populárního britského marketingového konzultanta představuje nový soubor pravidel pro efektivní komunikaci ve světě, jehož podobu utvářejí inovace v oblasti moderních technologií. Dosavadní transakční marketingový model sledoval jasný cíl - přimět zákazníka k nákupu. Nový marketingový model neklade důraz na uzavírání obchodních transakcí, nýbrž na poskytování jedinečných zážitků, tj. na získání a udržení pozornosti a dlouhodobé angažovanosti zákazníků, na poskytování dlouhodobé hodnoty. Jedině touto cestou, cestou nasazení "ulpívajících" marketingových technik čili "sticky" marketingu, může firma překonat bariéry, které si dnešní zákazníci budují proti nevyžádaným formám komunikace. Motto současnosti tedy podle autora zní: "Neptejte se, co může marketing udělat pro vás. Ptejte se, co může marketing udělat pro vaše zákazníky."... celý text

Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: , Management Press
Originální název:

Sticky marketing, 2011


více info...

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Autorovy knížky

2011  40%Sticky Marketing - Jak zaujmout, získat a udržet si zákazníky