Teorie a praxe v marketingové komunikaci přehled
Radim Bačuvčík
nehodnoceno
Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (0)
Zatím zde není žádný komentář.
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Teorie a praxe v marketingové komunikaci v seznamech
Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)
Autorovy další knížky
2014 | Hudba v reklamě |
2012 | Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost |
2011 | Marketing neziskových organizací |
2010 | Jak posloucháme hudbu? |
2016 | Sociální marketing |