Výrobek a jeho úspech na trhu přehled

nehodnoceno
Výrobek a jeho úspech na trhu
https://www.databazeknih.cz/img/books/30_/306635/bmid_vyrobek-a-jeho-uspech-na-trhu-XPU-306635.gif 0 0 0

V úvodu knihy autoři definují, co je výrobek, respektive produkt, a v dalších kapitolách sledují krok za krokem vznik a vývoj produktu od okamžiku, kdy se objevila nutnost inovace stávajícího či vytvoření nového produktu, přes způsob provedení strategické analýzy, zajištění technologické a organizační přípravy, vytvoření nového designu výrobku, jeho značky, stanovení výrobního programu a servisní politiky, až po jeho sériovou výrobu, kontrolu jakosti, distribuci, servis a zpětnou vazbu od zákazníka. Publikace je doplněna mnoha příklady z marketingové a výrobní praxe. Kniha navazuje na velmi úspěšnou publikaci Řízení výroby, za niž autoři obdrželi ocenění "Cena Grada", a která je používána také jako standardní VŠ učebnice.... celý text

Můj komentář

Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Výrobek a jeho úspech na trhu. Přihlašte se a napište ho.


Komentáře (0)

Zatím zde není žádný komentář.


Související novinky (0)

Zatím zde není žádná související novinka.


Citáty z knihy (0)

Zatím zde není žádný citát z knihy.


Kniha Výrobek a jeho úspech na trhu v seznamech

Kniha zatím není zařazena v žádném seznamu (Přečtené knihy, Právě čtené,...)


Autorovy další knížky

Gustav Tomek
česká, 1935 - 2017
2007  100%Marketing od myšlenky k realizaci
2007  60%Řízení výroby a nákupu
2017  60%Průmysl 4.0 aneb nikdo sám nevyhraje
1996  0%Nákupní marketing
2001  0%Výrobek a jeho úspech na trhu