Webcopywriting pro samouky přehled
Pavel Šenkapoun
Praktický návod, jak pomocí skvělých textů nakopnout váš web Provozujete e-shop nebo jiný on-line byznys a rozmrzele sledujete, jak vám to nefunguje? Konkurence je obrovská. Přebijete ji pouze hromadou peněz nasypaných do PPC reklamy, anebo originálním obsahem webu. Šetřete. Pokud totiž máte alespoň průměrné literární schopnosti, můžete si prodejní texty napsat sami. Jen musíte vědět, jak na to. Víte, k čemu slouží CTA, jak se využívá AIDA, nebo proč zrovna headline je tak důležitý? Pusťte si myšlenky zkušeného copywritera do uší a zkuste si sami napsat texty, které prodávají. Přepište si svůj web jako profík a budujte svou značku, webovou identitu i svou lidskou autoritu. S vervou. Audiokniha Webcopywriting pro samouky vás krok za krokem provede uměním copywritingu. Osvojíte si základní terminologii a naučíte se, jaké osvědčené postupy při psaní využívat. Lidé sice na internetu obecně málo čtou, ale na dobrý text je pořád utáhnete. Vezměte slova do svých rukou a buďte sám svému webu copywriterem.... celý text
Literatura naučná PC literatura Učebnice a slovníky
Vydáno: 2017 , ProgresGuruInterpreti: Gustav Bubník
více info...
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Webcopywriting pro samouky. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (5)
Za mě velké zklámání a ztracená příležitost. Pro člověka, který někdy v životě něco napsal, to nemá hodnotu vůbec žádnou. Jako návod psaní pro dummies také ne, jen zjistí, že než se mořit s nějakými poučkami, tak si raději rovnou zaplatím služby pana Šenkapouna.
Kde sú tie časy, keď si počítačový nadšenec bastlil webové stránky obrazne povedané na kolene. Počnúc statickými stránkami, končiac rôznymi CMS resp. redakčnými systémami vrátane napĺňania ich obsahu. V dnešnej dobe sa už všetko atomizuje a špecializuje na jednotlivé segmenty s jediným úmyslom - predať.
Knižku som si prečítal so záujmom, keďže o webovom copywritingu som mal trochu skreslené predstavy. Túto problematiku autor osvetlil dostatočne, i keď väčšina vecí mi bola známa, len v iných súvislostiach. Zjednodušene povedané jedná sa o čistý marketing napasovaný na webové prostredie za jednoznačným účelom predaja. Od sloganu až po zázračné tlačítko "kúpiť". Čomu podlieha všetok obsah.
Sympatické je, že autor sa na nič nehrá a aj táto knižka mimo informačnej hodnoty slúži zároveň aj ako prezentácia autorom ponúkaných služieb, ktoré v knihe rozoberá. Priznáva to...
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Webcopywriting pro samouky v seznamech
v Právě čtených | 6x |
v Přečtených | 37x |
ve Čtenářské výzvě | 2x |
v Knihotéce | 26x |
v Chystám se číst | 27x |
v Chci si koupit | 13x |
Nejprve jsem sáhla po autorově novější knize - To nejlepší z Nejlepšího copywritera. Neoznačila bych se za úplného začátečníka, a byla jsem překvapená, kolik nových myšlenek mi kniha předala. Navíc s lehkostí a vtipem - ale pořád s hodnotou.
A když jsem četla Webcopywriting, byla jsem (opravdu mile) překvapená znova. Měla jsem strach z opakování témat, ale nic takového se nekonalo. Pokud začínáte s copy v rámci SEO vašeho webu, je Webcopywriting super volba, jak se zorientovat a ujasnit si, co a jak je potřeba udělat.