Zavádění formativního hodnocení - Praktické techniky pro základní a střední školy přehled
Siobhán Leahy , Dylan Wiliam
Publikace představuje pět klíčových strategií pro zlepšení učitelské praxe a výsledků žáků: 1) Cíle učení a kritéria úspěchu 2) Třídní diskuse a důkazy o učení 3) Poskytování zpětné vazby 4) Vzájemné hodnocení 5) Sebehodnocení Každá strategie je detailně popsána a nabízí i množství praktických technik k implementaci. Techniky jsou doplněny tipy, které vedou k dlouhodobě udržitelnému formativnímu hodnocení. Autoři také upozorňují na nejčastější chyby při jeho zavádění. Všechny strategie navíc doprovází reflektivní dotazník, osobní akční plán a formulář pro postřehy kolegů. Druhé revidované vydání... celý text
Můj komentář
Zatím jste nenapsal(a) svůj komentář ke knize Zavádění formativního hodnocení - Praktické techniky pro základní a střední školy. Přihlašte se a napište ho.
Nové komentáře (2)
"Bible" formativního hodnocení. Na první pokus ožná trochu hůře schroupatelná, ale je toho v ní tolik, že když ji čtete po páté, pořád nacházíte něco nového...
Související novinky (0)
Zatím zde není žádná související novinka.
Citáty z knihy (0)
Zatím zde není žádný citát z knihy.
Kniha Zavádění formativního hodnocení - Praktické techniky pro základní a střední školy v seznamech
v Právě čtených | 1x |
v Přečtených | 8x |
ve Čtenářské výzvě | 1x |
v Doporučených | 1x |
v Knihotéce | 4x |
v Chystám se číst | 15x |
v Chci si koupit | 4x |
Ano, kniha je užitečná, dají se z ní vyzobat mraky užitečných rad. Rozhodně se jedná o odborné dílo plné odkazů na různé studie. Ale na druhou stranu, přijde mi, že příklady aktivit jsou často hlavně pro první stupeň nebo velmi specificky pro nějaký typ předmětů a jsou tak hůře přenositelné do ostatních předmětů. A hlavně se to čte tak pomalu, až je to na hranici snesitelnosti. Překlad by bohužel pak potřeboval celou řadu korekcí (včetně překlepů apod.). Kdyby z toho někdo udělal nějaké zhuštěné sumárum, bylo by to skvělé.