Jak funguje Google

Koho by nelákalo se podívat pod pokličku slavné firmy Googl, která je známa všude na světě? Nejen podnikatelé, ale i obyčejní lidí jako jsem já, kteří byznysu vůbec nerozumí, dokážou po přečtení této knihy rozjet firmu, která by doufejme mohla i fungovat.

Eric Schmidt a Jonathan Rosenberg napsali knihu, která má ukázat světu, jak funguje a vlastně vznikl vyhledávač Google, bez něhož by se v dnešní době neobešlo mnoho lidí. A není to jen encyklopedie, která by byla jen plná faktů a definicí. Najdete zde toho mnohem víc, než se na první pohled může zdát.

V prvních okamžicích se mi do knihy vůbec nechtělo a dlouho jsem se odhodlávala otevřít první stránku. Ne proto, že by mě téma nezajímalo, ale spíš jsem se děsila představy hromady odborných termínů a složitých vět. Jaké bylo moje překvapení, když jsem zjistila, že se dokážu u čtení smát. Čtivý styl je jedna z mnoha kladů knihy.

Autoři se na stránkách knihy věnují firmě a všem jejím oddělením, na které si jen vzpomene a i na mnoha dalším. Přinášejí své vlastní zkušenosti, typy a rady, které můžeme použít v případě, že se sami rozhodneme sami založit firmu a budeme se chtít prosadit na trhu. Popisují vlastní začátky, úspěchy, ale i pády jejich projektů, které jim nejednou zavařily, a o to víc kniha působí realisticky.

Protože se kniha jmenuje Jak funguje Googlu, představovala jsem si, že jako čtenáři dostaneme víc informací z vnitřního prostředí této konkrétní firmy. Místo toho by se kniha mohla klidně jmenovat příručka pro podnikatele, nebo něco obdobného. Je tu mnoho rad pro začátečníky, i zkušené podnikatele, kteří už firmu mají, ale chtějí ji ještě vyzdvihnout a prosadit. Přesto však můžu knihu jen doporučit. Určitě to není žádná ztráta času a dozvíte se mnoho skvělých a zajímavých faktů, které se do života určitě hodit budou.


Jak funguje Google Jak funguje Google Eric Schmidt

Jak funguje Google je zábavná a strhující kniha plná lekcí, které se autoři naučili při budování firmy. Vysvětlují, jak technologie přesunula rovnováhu sil od firem ke spotřebitelům a že jediným způsobem, jak v tomto neustále se m... více


Komentáře (0)

Přidat komentář