Co je branding? recenze
Matthew Healey
Aktuální průvodce zkoumá proces brandingu, dívá se na principy fungování značky (brand) a předkládá názory, které může každý aplikovat při vlastní práci s brandingem. Poskytuje seriózní popis jeho jednotlivých prvků, kde jej lze aplikovat a čeho jím lze dosáhnout. Analýza se soustřeďuje jak na know-how designu, tak na teorii, sleduje, jak profesionálové zápasí s abstraktními pojmy vnímání, kultury a sounáležitosti, a současně řeší základní problémy designu produktových obalů, tvorby znaků a webové technologie. Poskytuje inspirativní bázi designérům a dalším profesionálům.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 2008 , Slovart (ČR)Originální název:
What is branding?
více info...
- Matthew Healey tvrdí: „Koupě značkových výrobků přesahuje oblast racionálního myšlení“ / Petra Šmejdová, VaseLiteratura.cz
Autorovy další knížky
2011 | Design loga: Analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek |
2008 | Co je branding? |