Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů recenze
Eva Koželuhová
Kniha představuje možnosti využívání čtenářských strategií při předčítání dětem předškolního věku a nečtenářům na počátku školní docházky. Cílem metody využívání čtenářských strategií je rozvíjet u dětí plné porozumění textu, tedy i porozumění implicitního významu, a připravit děti pro budoucí samostatné čtení s porozuměním. V teoretické části jsou v jednotlivých kapitolách představeny čtenářské strategie vhodné pro předškolní vzdělávání a také postup, jak s nimi při předčítání efektivně pracovat. V praktické části jsou uvedeny příklady konkrétních čtenářských lekcí s podrobnou metodikou a reflexemi jejich realizace v mateřských školách. Vše je doplněno videoukázkami, na které je v textu odkazováno, videoukázky jsou po zdání kódů z textu dostupné na YouTube. Kniha osloví pedagogy mateřských škol i prvních ročníků základních škol.... celý text
- Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů / Žaneta Křížová, Výtvarná výchova
Štítky knihy
čtenářství předškoláci čtenářská gramotnost
Autorovy další knížky
2022 | Čtenářské strategie u předškolních dětí a nečtenářů |
2021 | Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání |
2024 | Činnosti k rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním vzdělávání |