Jak vytvořit blogy, podcasty, videa, e-knihy, webináře a mnoho dalšího, kterým vaši zákazníci podlehnou recenze
Ann Handley , Charles C. Chapman
Jak vytvořit lákavý webový obsah a vybudovat loajální zákaznickou online základnu? Jak probudit zájem o vaše produkty či služby a propagovat vaši firmu pomocí nových médií na internetu? Kniha vás naučí, jak uspět online, a pomůže vám s rozvojem marketingového obsahu, na kterém lidem záleží. Vychází z případových studií společností, jež úspěšně šíří své myšlenky online, a využívá je k posílení důvěryhodnosti a k vybudování loajální zákaznické základny. Ať už jde o kratičké tweety, které vám umožní vytvořit spojení s Twitterem, příspěvky na blogu, e-knihy nebo bílé knihy, videa, která ukazují lidskou stránku vaší firmy, interaktivní webové semináře poskytující cenné praktické zkušenosti nebo podcasty, jež lze stahovat a poslouchat... a mnohem více.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.