Knížka o reklamě recenze

Knížka o reklamě
https://www.databazeknih.cz/img/books/29_/296688/bmid_knizka-o-reklame-aSD-296688.jpg 4 1 1

V prvních třech kapitolách jsou rozebrány základní termíny - komunikace, masová komunikace, komunikační média, marketingová komunikace a marketingový komunikační mix. Čtvrtá kapitola se soustřeďuje na propagaci. Pátá kapitola se věnuje jednotlivým druhům reklamy. Šestá je o struktuře reklamního komunikátu. Další se zabývá stylem reklamy. Osmá uvádí základní jazykové charakteristiky a podrobně se jim autorka věnuje v deváté a desáté kapitole. Další kapitoly jsou věnovány typickým strategiím (využití aluzí a citátů, frazeologie…). Ve třinácté kapitole je rozebrán odborný styl v české reklamě, v následující kapitole umělecký styl. Poslední dvě kapitoly se věnují jazyku a stylu reklamních letáků a katalogů.... celý text

U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.

Štítky knihy

verbální (slovní) komunikace marketing reklama a propagace masová komunikace

Autorovy další knížky

Hana Srpová
česká, 1951
2008  80%Knížka o reklamě
2007  100%Od informace k reklamě