Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání recenze
Petra Ambrožová
Publikace nabízí nový pohled na aktuální podoby fenoménu školního podvádění a vyrušování v kontextu nových forem vzdělávání dětí a dospívajících v 21. století. Vychází z konceptu digitálních domorodců a upozorňuje na nové formy rizik spojených s inklinací mladé generace k užívání digitálních technologií při studiu i ve volném čase. Kromě jiných fenoménů se zaměřuje na problematiku nových forem podvádění (plagiátorství, cybercheating), vyrušování (cyberslacking), okrajově se dotýká i dalších rizik spojených s užíváním digitálních technologií v kontextu současné edukační reality (sexting, online závislost).... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Štítky knihy
vzdělávání, edukaceAutorovy další knížky
2023 | Digitální pohádky pro (ne)poučitelné děti a (ne)znalé dospělé |
2021 | Nové formy školního podvádění a vyrušování v kontextu digitálního vzdělávání |