Rozvoj morálního vědomí žáků recenze
Pavel Vacek
Příručka objasňuje postupy, jak vést skupinové diskuse na témata s morálním obsahem, jak zadávat a vybírat vhodné etické problémy, jak v žácích motivovat potřebu zaujímat k nim postoje a srozumitelně je formulovat. Publikace vychází ze souhrnu beletrizovaných mikropříběhů („morálních situací“), s nimiž lze pracovat při řízené diskusi. Vysvětluje podstatu morálního vývoje mladého člověka a opírá se o teorie, které tento vývoj popisují, její těžiště však spočívá v podnětech pro pedagogickou praxi. Poslouží i jako inspirace při uplatňování průřezových témat ve výchově (osobnostní a sociální výchova, výchova k myšlení v souvislostech aj.... celý text
U této knihy zatím nejsou recenze.
Zde se můžete podívat na hlavní přehled recenzí.
Autorovy další knížky
2010 | Kapitoly ze základů pedagogiky |
2013 | Psychologie morálky a výchova charakteru žáků |
2008 | Rozvoj morálního vědomí žáků |
2017 | Pedagogická psychologie |
2005 | Průhledy do psychologie morálky |