Píše se rok 2045 a svět, utápějící se v energetické a ekonomické krizi, je velmi chmurným místem k životu. Není divu, že většina lidí utíká před realitou do uměle vytvořeného vesmíru videoherního systému OASIS, kde mohou... více
Úkol přežít 2017, V. Mahaněnko (p)
LitRPG kombinuje fantasy příběh s mechanismy online her. Sledovat začínajícího zloděje nebo mága, jak plní svoje první úkoly ve virtuálním světě, je jedna věc, ale co když jejich pokrok pozorujete z pozice hráče? Nic nen... více
Kartosský gambit 2018, V. Mahaněnko (p)
Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Odsouzený hacker Mahan se po odpracování první části svého trestu v barlionských dolech dostává do hlavního herního světa a konečně může s... více
Panika 2014, Lauren Oliver
Panika začala jako spousta věcí v Carpu, nudném malém městečku uprostřed ničeho – protože bylo léto a nebylo co dělat. O co v téhle hře jde? Je to prosté. Nemít strach. Heather nejdřív ani nenapadlo, že by se do Paniky ... více
Tajemství Temného hvozdu 2018, V. Mahaněnko (p)
JE ŠAMAN POUHOU FIGURKOU VE HŘE MOCNÝCH? Na to má Mahan důraznou odpověď! Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Hvězda Mahana, hackera odsouzeného k tomu, aby si v Barlioně o... více
Hrad fantomů 2019, V. Mahaněnko (p)
Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Ale co je klan hráčů bez pořádného hradu? Nic. Každý správný šéf by proto měl svojí gildě sehnat pořádnou základnu. Není divu, že šaman Ma... více
Klan 2018, Dmitrij Rus
Jiný svět byl původně jen obyčejnou online hrou na hrdiny. Fenomén vtažení z něj však udělal něco velmi výjimečného a velmi nebezpečného. Nevyléčitelně nemocný Gleb se uchýlil do světa meče a magie naprosto dobrovolně. A... více
Kronika Ztracené stopy 1970, Jaroslav Foglar
Zálesácká kniha plná návodů a rad je nepostradatelnou příručkou pro práci v klubech, družinách a oddílech. Jaroslav Foglar v ní dokázal, jakým byl vnímavým pozorovatelem přírody a zároveň znalcem chlapeckých duší. Příběh... více
Šamanova pomsta 2019, V. Mahaněnko (p)
Kniha obsahuje bonusovou povídku Hodina bolesti / The Hour of Pain, která vrhá trochu jiné světlo na závěr Karmadontovy šachovnice. Barliona. Virtuální svět narvaný k prasknutí monstry, bitvami a samozřejmě hráči. Dan... více
Tajemství ostrova za prkennou ohradou 2009, Pavel Čech
Kreslený příběh o přátelství, pocitu viny a smíření. Poetická kniha určená nejen dětským čtenářům. Před smrtí, která přináší vykoupení, vyplouvají vzpomínky na léta her, kdy přátelství mezi kluky bylo utvrzováno krví.... více
Neznámá pravidla 2007, David Morrell
Napínavý thriller, ve kterém klasik žánru svým příznivcům opět namíchal dramatický koktejl plný napětí a strachu. Frank Balenger, hrdina známý z předchozího románu Nebezpečná minulost, je spolu se svou přítelkyní Amand... více
Hráč 2019, Iain M. Banks (p)
Kultura – společnost lidí a strojů – už dala světu mnoho velkých hráčů. Jedním z nich je Jernau Morat Gurgeh, Hráč, pán každé herní desky, přemožitel počítačů, stratég. Znuděný úspěchem odcestuje do kruté a neskutečně bo... více
Čtyři legendy 2017, Matthew Reilly
Jack spolu s patnácti muži unesenými z tajné základny byli vybráni, aby změřili síly při Velkých hrách. Z klání na život a na smrt vzejde v souladu s pradávným rituálem pouze jediný vítěz, ovšem odmítnout účast nepřipadá... více
Hry Jaroslava Foglara 2000, Jaroslav Foglar
Kniha obsahuje hry, které jako skautský vedoucí vymyslel a sesbíral Jaroslav Foglar. Z jeho zápisků a oddílových kronik sestavil Miloš Zapletal. Jako zdroj posloužily též rubriky v časopisech, kam Foglar přispíval a také... více
Ďolík 2021, Emma Adbåge
I obyčejná díra v zemi může být kouzelný svět. Tak opatrně s tím bagrem a betonem! Za tělocvičnou je veliká jáma. Někdo ji tam kdysi vybagroval a tak vznikl Ďolík. V Ďolíku se dá šplhat po kořenech, válet sudy, hraba... více
Retrohraní: Přes 200 her z doby, kdy nebyly mobily 2019, Alice Kavková
Sběratelka retroher Alice Kavková posbírala více než dvě stovky návodů na hry, které mnozí jako malí hráli, ale málokdo je předal dalším generacím. Třeba skákání gumy, přebírání provázku nebo tleskačky. V knize nejdete t... více
Epic 2009, Conor Kostick
Osadníci Nové Země mají zoufalý nedostatek zdrojů - informačních, materiálových i lidských. Jejich udržování a rozdílení řídí Ústředí pomocí virtuální reality Epic, v níž osadníci sbírají peníze, v soubojích rozhodují sp... více
HEX: Bažina 2024, Zuzana Strachotová
Na vstup do Inevitablu vsadila všechno. Teď poprvé okusí pravou virtuální realitu. A stane se tak vyvolenou… … nebo ne? Svět Inevitable worldu konečně otevírá svoji virtuální podobu a Leona má vše naplánované. Stač... více
Teorie her 2014, Kenneth Binmore
... a jak může změnit váš život. Pokaždé, když se setkají dva lidé, hrají spolu nějakou hru – nebo aspoň pokaždé, když mají cíle, kterých chtějí dosáhnout, a strategie, které k tomu mohou využít. Hry tedy hrají úplně vš... více
Oáza štěstí 1992, Eugen Fink
Dva eseje německého filozofa přibližují význam a ontologii hry. více
hry - doporučené štítky
rozvoj osobnosti, osobní rozvoj rodiče minerály, nerosty obrázkové publikace poruchy pozornosti, ADD, ADHD kameny dětské hry příběhy pro děti zábavné úkoly počítačeSeznamy knih uživatelů
- Audioknihy a rozhlasové hry (tygřík2)
- Divadelní hry (Romanus)
- Hry na ven i mezi čtyři stěny (čti popis) (Lamanai)
- Hry: emoce, vztahy, vnitřní rozvoj (děti) (Serafínka)
- Neshakespearovské alžbetínske hry (Macvosik)
- Hry (stanouch)
- Divadelné hry (Liana)
- Rozhlasové hry (Dopry)
- Divadelní hry (ChSleepwalker)