podniky, firmy

štítky

40 knih


S hlavou v oblacích (pejru) 2013, Kateřina Petrusová

Když se Markéta vybourá v autě v jakémsi zapadákově a je nucena přečkat víkend ve společnosti velkého a děsivého vidláka Marvina, rozhodně nečeká, že se během dvou dnů do toho samého velkého a děsivého Marvia - vlastně ... více


Firma 2012, John Grisham

Memphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku - je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na s... více


Něco se stalo 1998, Joseph Heller

Román legendárního amerického spisovatele Josepha Hellera je závažným a znepokojivým dokumentem o soudobé krizi americké rodiny a společnosti vůbec, v němž autor s mistrným využitím groteskní nadsázky odhaluje chaotické ... více




Volný pád 2021, Joseph Finder

VŠECHNO, CO MILUJETE, LZE V JEDINÉM OKAMŽIKU ZTRATIT… Nick Conover je výkonný ředitel významné korporace. Místní mladík, který se z chudých poměrů vypracoval až na samotný kariérní vrchol. Nejobdivovanější muž v širok... více


Štěstí doručeno 2011, Tony Hsieh

Příběhy přibližně dvaceti evropských a amerických firem, které praktikují svobodu v práci jako filozofii organizace a řízení. Příběh o tom proč bude svoboda v práci další vývojovou fází firemního světa. Kniha, která n... více


Podnikatelský mýtus 2011, Michael E. Gerber

Autor nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od založení, přes dospívání až po období zralosti, odhaluje nástrahy vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních l... více


Nelidské zdroje 2017, Monika Petrlová

Žijeme ve světě, jenž mluví zkratkami „cizího nářečí“ – z lidí jsou zdroje a všichni se přetavují do podoby manažerů, asistentů a specialistů. Snad nikdo není „normální“ pracant. Zapomínáme mateřštinu a odlidšťujeme se. ... více


Budoucnost organizací 2016, Frederic Laloux

Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým nat... více


Jak se budují značky 2018, Byron Sharp

Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více


Firmy, které změnily svět 2011, Jonathan Mantle

Kniha, která pojednává o společnostech, které se podílely a podílejí nemalou měrou na utváření historie světa. Přečtěte si o jejich vzniku a historii. Některé společnosti Vás jistě překvapí. ... více


Zodpovědná firma 2014, Yvon Chouinard

Podtitul: Jak podnikat tak, aby to bylo prospěšné nejen vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě. V knize se dozvíte: Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost firmy Proč by toto ... více


Vlastní cestou 2016, Ján Košturiak

Podtitul: Jak v podnikání rozvíjet výkonnost, výjimečnost a vášeň Tuto knihu Jána Košturika charakterizuje nejlépe tato citace z knihy: "Myslím si, že podnikání a svoboda, to je hlavně dřina a odpovědnost, někdy i pro... více


Tak to dělá Toyota 2007, Jeffrey K. Liker

14 zásad řízení největšího světového výrobce Přední americký odborník a znalec japonských systémů řízení odkrývá tajemství fenomenálního úspěchu automobilky Toyota a jejího systému \"štíhlé\" výroby, jeho kulturní pře... více


Na čem dnes záleží 2013, Gary Hamel

Jak zvítězit ve světě nekonečné změny, zuřivé konkurence a nikdy nekončící inovace. Poslední kniha Garyho Hamela, podle mnohých jednoho z nejuznávanějších myslitelů managementu a fungování firem. Pokud se vám líbila S... více


Kolotoč 1998, Belva Plain

Mocná, bohatá, ale zároveň veľkorysá dynastia Gregorovcov navonok pôsobí ako dokonale zohratý tím. Lenže ako to už býva, zdanie zvyčajne klame. Problémy a názorové rozdiely sa prejavia na slávnostnej večeri, usporiadanej... více


Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 2010, Philip Kotler

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonom... více


Jak úspěšně řídit firmu 2004, Brian Tracy

Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více


Základy obchodního práva 2019, Jan Dědič

Druhé vydání oblíbené učebnice obchodního práva pojednává především o základních institutech obchodního práva. Výklad se soustřeďuje zejména na vymezení předmětu a systému obchodního práva, jeho principů a pramenů (včetn... více


Veřejné mínění, image a metody public relations 1999, Jaroslav Kohout

Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více


Finanční řízení podniku 2009, František Kalouda

Publikace klade důraz na teorii finančního řízení podniku. Je zaměřena na získání praktických poznatků a dovedností, především z oblastí řízení majetkové a finanční struktury podniku, kalkulace nákladů, alokace podnikový... více