podniky, firmy
štítky
40 knih
S hlavou v oblacích (pejru) 2013, Kateřina Petrusová
Když se Markéta vybourá v autě v jakémsi zapadákově a je nucena přečkat víkend ve společnosti velkého a děsivého vidláka Marvina, rozhodně nečeká, že se během dvou dnů do toho samého velkého a děsivého Marvia - vlastně ... více
Firma 2012, John Grisham
Memphiská právnická firma Bendini, Lambert a Locke se specializuje na daňovou problematiku - je malá, nenápadná, ale velice úspěšná. Svým zaměstnancům nabízí možnost rychle zbohatnout, ale také si je pečlivě vybírá. Na s... více
Něco se stalo 1998, Joseph Heller
Román legendárního amerického spisovatele Josepha Hellera je závažným a znepokojivým dokumentem o soudobé krizi americké rodiny a společnosti vůbec, v němž autor s mistrným využitím groteskní nadsázky odhaluje chaotické ... více
Volný pád 2021, Joseph Finder
VŠECHNO, CO MILUJETE, LZE V JEDINÉM OKAMŽIKU ZTRATIT… Nick Conover je výkonný ředitel významné korporace. Místní mladík, který se z chudých poměrů vypracoval až na samotný kariérní vrchol. Nejobdivovanější muž v širok... více
Štěstí doručeno 2011, Tony Hsieh
Příběhy přibližně dvaceti evropských a amerických firem, které praktikují svobodu v práci jako filozofii organizace a řízení. Příběh o tom proč bude svoboda v práci další vývojovou fází firemního světa. Kniha, která n... více
Podnikatelský mýtus 2011, Michael E. Gerber
Autor nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od založení, přes dospívání až po období zralosti, odhaluje nástrahy vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních l... více
Nelidské zdroje 2017, Monika Petrlová
Žijeme ve světě, jenž mluví zkratkami „cizího nářečí“ – z lidí jsou zdroje a všichni se přetavují do podoby manažerů, asistentů a specialistů. Snad nikdo není „normální“ pracant. Zapomínáme mateřštinu a odlidšťujeme se. ... více
Budoucnost organizací 2016, Frederic Laloux
Kniha, která od podlahy mění to, jak nahlížíme na organizaci firem (ziskových, neziskových, státních). Přímo tak navazuje na Podivína a Svobodu v práci a dokonale doplňuje Na čem dnes záleží a Zodpovědnou firmu. Svým nat... více
Jak se budují značky 2018, Byron Sharp
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odraze... více
Firmy, které změnily svět 2011, Jonathan Mantle
Kniha, která pojednává o společnostech, které se podílely a podílejí nemalou měrou na utváření historie světa. Přečtěte si o jejich vzniku a historii. Některé společnosti Vás jistě překvapí. ... více
Zodpovědná firma 2014, Yvon Chouinard
Podtitul: Jak podnikat tak, aby to bylo prospěšné nejen vlastníkům, ale i ostatním lidem a planetě. V knize se dozvíte: Autoři na praktických příkladech z Patagonie vysvětlují, co je zodpovědnost firmy Proč by toto ... více
Vlastní cestou 2016, Ján Košturiak
Podtitul: Jak v podnikání rozvíjet výkonnost, výjimečnost a vášeň Tuto knihu Jána Košturika charakterizuje nejlépe tato citace z knihy: "Myslím si, že podnikání a svoboda, to je hlavně dřina a odpovědnost, někdy i pro... více
Tak to dělá Toyota 2007, Jeffrey K. Liker
14 zásad řízení největšího světového výrobce Přední americký odborník a znalec japonských systémů řízení odkrývá tajemství fenomenálního úspěchu automobilky Toyota a jejího systému \"štíhlé\" výroby, jeho kulturní pře... více
Na čem dnes záleží 2013, Gary Hamel
Jak zvítězit ve světě nekonečné změny, zuřivé konkurence a nikdy nekončící inovace. Poslední kniha Garyho Hamela, podle mnohých jednoho z nejuznávanějších myslitelů managementu a fungování firem. Pokud se vám líbila S... více
Kolotoč 1998, Belva Plain
Mocná, bohatá, ale zároveň veľkorysá dynastia Gregorovcov navonok pôsobí ako dokonale zohratý tím. Lenže ako to už býva, zdanie zvyčajne klame. Problémy a názorové rozdiely sa prejavia na slávnostnej večeri, usporiadanej... více
Chaotika: Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch 2010, Philip Kotler
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví. Nynější ekonom... více
Jak úspěšně řídit firmu 2004, Brian Tracy
Kniha Briana Tracyho Jak úspěšně řídit firmu zdařile navazuje na světový bestseller Jak mnohem lépe prodávat již dříve vydaný nakladatelstvím Computer Press. O autorovi: Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických před... více
Základy obchodního práva 2019, Jan Dědič
Druhé vydání oblíbené učebnice obchodního práva pojednává především o základních institutech obchodního práva. Výklad se soustřeďuje zejména na vymezení předmětu a systému obchodního práva, jeho principů a pramenů (včetn... více
Veřejné mínění, image a metody public relations 1999, Jaroslav Kohout
Každá firma si dnes uvědomuje, že to, jak je vnímána veřejností, její image je předpokladem zájmu zákazníků o její tržní nabídky, zárukou trvale úspěšného rozvoje. Dobré jméno firmy ovšem nebývá výsledkem samočinného výv... více
Finanční řízení podniku 2009, František Kalouda
Publikace klade důraz na teorii finančního řízení podniku. Je zaměřena na získání praktických poznatků a dovedností, především z oblastí řízení majetkové a finanční struktury podniku, kalkulace nákladů, alokace podnikový... více