Nové komentáře u knih Byron Sharp
Jak se budují značky
„Nekupovat !! Informace jsou čerpány z jiných knih ( ještě zastaralé informace ). Studovala jsem marketing / vlastním e-shop a nic hodnotného, jako radu s velkým ,, R “ jsem nezískala ! Udává americké statistiky / neustale píše: ,, kdyby se firmě podařilo “. Takže kdyby, kdyby, kdyby...žádná rada, jak na to...Připomíná mi to zastaralé skripta ze školy...“... celý text
— sara2965
Jak se budují značky
„Nemůžu popřít, že kniha rozvíjí kritické myšlení, ale na můj vkus se příliš točí kolem jedné myšlenky a používá poměrně staré výzkumy a cituje zastaralé materiály.“... celý text
— antonin0999
Jak se budují značky
„Z mého pohledu podprůměrná kniha. Je silně biasovaná pouze na segment hodně velkých firem a hlavně FMCG, veškeré podání informací nepůsobí důveryhodně. Z knihy si něco málo odnesete, ale podání autora, který se stylem psaní pasuje do role "marketingového boha", nepůsobí důvěryhodně (možná je to ale i překladem).
Jako profesionál z oboru brandu a marketingu mohu říct, že focus na to "být viděn a být neustále dostupný", což udává kniha jako jedinou cestu, funguje u FMCG, jako je např. Coca Cola, McDonald's, kosmetika atd. Rozhodně to ale nelze 100% aplikovat na specializované eshopy, SW firmy a další. Pro 90 % čtenářů tak nic praktického nepřinese.“... celý text
— zdendaz