Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems tempo & emoce
Tomáš Zelinka
Široké spektrum dostupných telematických služeb vede k integraci služeb do jedné palubní vozidlové jednotky. Tento přístup je výzvou vyžadující koncentraci celého použitelného portfolia telekomunikačních služeb. Řešení na bázi přepínání vícekanálového přístupového řešení je úzce spojeno s přípravou ISO/CEN standardů CALM. Tyto standardy řeší především systémovou architekturu, ale procesy výběru nejvhodnější alternativy již nedostaly odpovídající prioritu. Navrhovaná alternativa rozhodovacích procesů vychází z principů samoučících se klasifikačních procesů. Trénovacími daty jsou časové řady již naměřených parametrů doplněné o správný výběr komunikačního řešení. Pokud samoučící se procesy pokračují i v aplikační periodě, lze tím dosáhnout postupného zkvalitňování identifikačních procesů. Anglická přednáška doplněná českým resumé. Vydalo České vysoké učení technické v Praze, Fakulta dopravní, jako součást cyklu Profesorské přednášky (9/2009). Český název: Adaptivní vícekanálová přístupová bezdrátová komunikační architektura pro dopravní systémy.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2009 | Telekomunikační řešení pro informační systémy síťových odvětví |
2009 | Adaptive multi-path wireless access communication architecture for transport systems |