Agrese a agresivita v předškolním a mladším školním věku tempo & emoce
Jan Svoboda
Projevy agrese, nezvládané emoce vyjadřující spíše negativní postoje, mohou být samozřejmě důsledkem mnoha jiných příčin a nejspíše bývají důsledkem jejich kombinace. Cílem knihy je předat čtenáři podstatné a výzkumy získané informace o současných dětech, a to v souvislosti s řešením situací, které běžně nastávají. Obecně jsou stížnosti na zvyšující se agresivitu. Ano, ta opravdu existuje. Vždy však jako důsledek, není příčinou sama o sobě. Kniha pomáhá čtenáři pochopit, co je příčinou agresivity u dětí, a navrhuje možné postupy řešení. Také upozorňuje na zásadní výchovné chyby, kterých se dopouštějí současní rodiče – hlavně pod tlakem výchovných mýtů, které konzumní společnost propaguje. Veškerá teoretická pojednání jsou doplněna kazuistikami a jejich řešením. Kniha je určena především vyučujícím v MŠ a v prvních dvou třídách školy ZŠ. Kniha osloví také rodiče a vychovatele dětí věkové skupiny předškolních dětí a dětí těsně po zahájení školní docházky.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Štítky knihy
Autorovy další knížky
2000 | Meditace chůzí |
2005 | Modelkou v padesáti a dalších 36 příběhů z psychologické poradny |
2014 | Agrese a agresivita v předškolním a mladším školním věku |
2015 | Krizové situace výchovy a výuky |
2012 | Poradenský dialog |