Jak psát reklamní text tempo & emoce

Jak psát reklamní text
https://www.databazeknih.cz/img/books/23_/231143/bmid_jak-psat-reklamni-text-G3f-231143.png 4 5 5

Druhé, výrazně rozšířené a přepracované vydání. Čtivá a přitom velmi fundovaná knížka se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Autoři objasňují, co má dobrý reklamí text zachovávat a čeho se má vyvarovat. Radí, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Nově oproti prvnímu vydání se autoři věnují například důležitosti cílových skupin a umění získat si jejich náklonnost nebo vlastní technice tvůrčího psaní. Podrobněji rozebírají potřebné schopnosti autora-textaře nebo využití rytmu, rýmu a humoru v reklamním textu. Pojednání o tvorbě sloganů a reklamních textů většiny reklamních prostředků jsou rozšířená o nové příklady i teorii. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autoři knihy

Zdeněk Křížek
česká, 1952
Ivan Crha
česká, 1932