Jak se dělá účinná reklama tempo & emoce
Tom Brannan
Praktická příručka ukazuje reklamní aktivity v kontextu ostatních odnikových činností a poskytuje mnoho neocenitelných rad, jak právě v této oblast dosáhnout silné konkurenční výhody. Kniha tvoří určitý most či spolehlivý přechod mezi nezbytným teoretickým fundamentem a potřebami reklamní praxe. Postihuje všechny aspekty reklamy - od jejího místa v soustavě podnikového plánování přes identifikaci a důkladné poznání jejích příjemců, formulaci optimálního reklamního sdělení a jeho hlavní myšlenky, přípravu reklamních akcí a jejich rozpočtové zajištění, případný výběr reklamní agentury a zásady efektivní spolupráce s ní, vlastní tvůrčí proces, nástroje reklamního působení až po produkci reklamních kampaní a měření jejich účinnosti.... celý text
Literatura naučná Ekonomie a obchod
Vydáno: 1996 , Management PressOriginální název:
The Effective Advertiser, 1993
více info...
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.