Jak se stát úspěšným pojišťovacím poradcem tempo & emoce
Jan Warzecha
Chcete být úspěšní v profesi pojišťovacího poradce? Nevíte jak si vést při obchodní schůzce, aby si zákazník koupil to co mu nabízíte? Chtěl bych vám předat své zkušenosti z této práce, kterou již řadu let velmi úspěšně vykonávám. V knize najdete mnoho způsobů, jak správně poznat potřeby zákazníka, naleznete zde návod, jak vzbudit a rozpoznat tzv. signál koupě nebo jak zvládat námitky. Dozvíte se, jak reagovat na otázky a pochybnosti zákazníka při obchodní schůzce, nebo během telefonického rozhovoru. Budete umět požádat své zákazníky o doporučení lidí, které byste také mohli oslovit se svou nabídkou. Poznáte otázky, pomocí kterých jsem odhaloval skutečné příčiny váhavosti klientů při podpisu smlouvy a seznámíte se s konkrétními příklady úspěšného vedení obchodní schůzky. Naučíte se, jak se chovat vůči konkurenci.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.