Klima školy tempo & emoce
Helena Grecmanová
Obsahem monografie je fenomén, který má podle našich zkušeností zásadní význam pro život ve škole. Ovlivňuje spokojenost lidí, jejich jistotu a chuť pracovat. Je tedy důležité vědět, co klima školy představuje, o jakou kvalitu jde, jak vzniká, co ovlivňuje, jaké jsou jeho účinky a charakteristiky, jaký je proces jeho změn ve škole. Téma se stává aktuálním při zavádění školních vzdělávacích programů. V monografii nabízíme pomoc při realizaci výzkumu, poučení z vlastních výzkumných šetření s popisem, včetně ukázky použitých dotazníků a struktury interwiev. Uvádíme zde zkušenosti z výzkumu školního, organizačního a vyučovacího klimatu. Nakonec se zamýšlíme nad možnostmi zkvalitnění klimatu třídy a k tomu poskytujeme také metodiku. Tímto způsobem se snažíme pomoci zodpovědět alespoň některé otázky, které souvisejí s každodenním prožíváním nelehké školní reality. Naši nabídku mohou využít různé školy nebo jednotlivci: manažeři v oblasti školství, výchovní poradci a učitelé, kteří se potřebují seznámit se základy teorie a výzkumu klimatu organizace a především školy. Monografie získala v roce 2009 „Čestné uznání rektora UP v Olomouci autorům vědeckých monografií“. Více zde: http://www.upss.cz/products/klima-skoly-helena-grecmanova/... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2002 | Obecná pedagogika |
2008 | Klima školy |
1996 | Waldorfská škola |
2000 | Podporujeme aktivní a samostatné učení žáků |
2015 | Vysoká škola jako instituce |