Kulturní život a my tempo & emoce
Radim Bačuvčík
Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace k těmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit – návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem ke knihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2014 | Hudba v reklamě |
2012 | Marketing kultury - Divadlo, koncerty, publikum, veřejnost |
2011 | Marketing neziskových organizací |
2010 | Jak posloucháme hudbu? |
2016 | Sociální marketing |