Marketing měst a obcí tempo & emoce

Marketing měst a obcí
https://www.databazeknih.cz/img/books/11_/113505/marketing-mest-a-obci-113505.jpg 3 1 1

Kniha je určena pracovníkům obecních úřadů, kteří se zabývají marketingem obcí. Autorky je seznamují se vším, co je třeba pro bezproblémový chod obce zařídit. Zmiňují se o organizační struktuře, podnikatelské kultuře, kvalitě ve veřejných službách, provádění marketingového výzkumu i průzkumu veřejného mínění obyvatel obce a jejich vyhodnocování i o možnostech obecního úřadu ovlivňovat podnikatelskou kulturu obce. Předností knihy je uvedení příkladů marketingového průzkumu prováděného na zakázku pro některá obecní zastupitelstva.... celý text


Upravit

Tempo čtení

rychlé
0 %
střední
0 %
pomalé
0 %

Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.


Emoce z knihy

Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.

Autorovy další knížky

1999  60%Marketing měst a obcí
2001  60%Marketing služeb
2008  0%Marketing služeb – efektivně a moderně