Marketing ve zdravotnictví tempo & emoce
Jaroslav Zlámal
Nehodnoceno
Ing. Jaroslav Zlámal, Ph.D.: Marketing ve zdravotnictví. Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví. Autor zde soustřeďuje informace, které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví, a ukazuje na některé specifické problémy, aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu.... celý text
Tempo čtení
rychlé |
|
0 % | |
střední |
|
0 % | |
pomalé |
|
0 % |
Žádný uživatel zatím neuvedl tempo čtení této knihy. Buďte první.
Emoce z knihy
Žádný uživatel zatím nepřidal emoce z této knihy. Buďte první.
Autorovy další knížky
2012 | Ekonomie nejen k maturitě 1 |
2006 | Marketing ve zdravotnictví |
2012 | Ekonomie nejen k maturitě 2. Podniková ekonomie |
2011 | Základy managementu |
2013 | Ekonomika zdravotnictví |